Szolgáltatásaink
Nyirokmasszázs
Testmasszázs

A nyirokmasszázs nálunk itt Debrecenben kézzel történik,így segítjük a nyiroködéma elvezetését,méregtelenítését.

Ez a masszázs nagyon hosszadalmas, 1,5-2 óra is lehet,attól függően , hogy mennyire ödémás egy végtag. Mivel a nyirokkeringés percenként 3 cm-t halad előre, ezért nem végezzük gyorsan, ezért lesz hosszadalmas a kivitelezési idő.  Nyomó, toló, préselő technikát alkalmazunk, amelyet nagyon lassan, finoman végzünk. Mivel a nyirokrendszer közvetlen a kötőszövet alatt helyezkedik el, ezért nem kell erősen végezni a masszázst, mert akkor már nem nyirokmasszázst végzünk.  Tehát az izomszövetig nem megyünk le. Ezzel a masszázs technikával a nyirokkeringés 5-10 szeresére növelhető, ezért van az, hogy a kezelt személy utána egész nap a WC-t járja, mert meggyorsítja a folyamatot. A masszázst megellőző 2 napban meg kell inni legalább 2 liter folyadékot, az időpont előtt 1,5 órával már ne egyen, inni lehet.

A masszázs jellemzően a nyirokkeringés irányában történik és – a hagyományos gyógymasszázs tiltásával ellentétben –- a nyirokcsomókon dolgozik, lágyan masszírozza és vibrációval aktiválja azokat. A nyirokrendszeren keresztül a szövetközi folyadék elvezetésének fokozásával javítja az izmok, ízületek, a belső szervek vérellátását, méregtelenítését, megszünteti a szövetekben a fehérjepangást, és a mobilizálható ödémákat. Korunk népbetegségének a cellulitnek (narancsbőr) az egyik leghatékonyabb gyógymódja.

A kezelést megelőző 2 napban napi 2-3 liter folyadék elfogyasztása fontos, ami nem azt jelenti, hogy csak vizet kell inni, hanem a levessel, kávéval és egyéb folyadékokkal + víz,  együtt legyen meg a 2-3 liter.

A nyirokmasszázs javallatai: nyirokpangás, jóindulatú ödémák, sérülések, műtétek utáni duzzanatok, fájdalomcsillapítás, reumás megbetegedések, hegesedések, cellulit/narancsbőr, migrén, fejfájás, hajhullás, torok-, fül-, arc- és homloküreg gyulladás, felső légúti gyulladás, mellműtét utáni állapot, műtétek és besugárzások utókezelése, ekcéma, csontritkulás, sclerosis multiplex korai stádiuma, bénulások, menstruációs görcsök, puffadás, kismedencei gyulladások stb.

Ellenjavallatok: rosszindulatú daganatok, heveny gyulladások, trombózis, dekompenzált szívelégtelenség, TBC-s folyamat, súlyos asztma, szívinfarktus, terhesség, szoptatás időszaka.

Áraink

ÁRA: 1,5 ÓRA 9500 FT.

IDŐPONTFOGLALÁS
Foglaljon online időpontot és
foglalásra 24 órán belül pontos időpontot adunk.
| Adatkezelési nyilatkozat
Foglalás megkezdése
Iratkozzon fel
Hírlevelünkre