IDŐPONTFOGLALÁS
Foglaljon online időpontot és
foglalásra 24 órán belül pontos időpontot adunk.
| Adatkezelési nyilatkozat
Foglalás megkezdése
Szolgáltatásaink
Nyirokmasszázs
Testmasszázs

nyirokmasszázs a leglágyabb és leghatékonyabb masszázs, kivitelezése során nagyon fontos, hogy ne sajnáljuk rá az időt. Nyomó, toló, préselő technikát alkalmazunk, amelyet nagyon lassan, finoman végzünk. Mivel a nyirokrendszer közvetlen a kötőszövet alatt helyezkedik el, ezért nem kell erősen végezni a masszázst, mert akkor már nem nyirokmasszázst kapunk. Tehát az izomszövetig nem megyünk le. A masszázs jellemzően a nyirokkeringés irányában történik és – a hagyományos gyógymasszázs tiltásával ellentétben –- a nyirokcsomókon dolgozik, lágyan masszírozza és vibrációval aktiválja azokat. A nyirokrendszeren keresztül a szövetközi folyadék elvezetésének fokozásával javítja az izmok, ízületek, a belső szervek vérellátását, méregtelenítését, megszünteti a szövetekben a fehérjepangást, és a mobilizálható ödémákat. Korunk népbetegségének a cellulitnek (narancsbőr) az egyik leghatékonyabb gyógymódja.

A kezelést megelőző 2 napban napi 2-3 liter folyadék elfogyasztása fontos, ami nem azt jelenti, hogy csak vizet kell inni, hanem a levessel, kávéval és egyéb folyadékokkal + víz,  együtt legyen meg a 2-3 liter.

A nyirokmasszázs javallatai: nyirokpangás, jóindulatú ödémák, sérülések, műtétek utáni duzzanatok, fájdalomcsillapítás, reumás megbetegedések, hegesedések, cellulit/narancsbőr, migrén, fejfájás, hajhullás, torok-, fül-, arc- és homloküreg gyulladás, felső légúti gyulladás, mellműtét utáni állapot, műtétek és besugárzások utókezelése, ekcéma, csontritkulás, sclerosis multiplex korai stádiuma, bénulások, menstruációs görcsök, puffadás, kismedencei gyulladások stb.

Ellenjavallatok: rosszindulatú daganatok, heveny gyulladások, trombózis, dekompenzált szívelégtelenség, TBC-s folyamat, súlyos asztma, szívinfarktus, terhesség, szoptatás időszaka.

Iratkozzon fel
Hírlevelünkre
| Adatkezelési nyilatkozat
Pavlenka Krisztina