IDŐPONTFOGLALÁS
Foglaljon online időpontot és
foglalásra 24 órán belül pontos időpontot adunk.
| Adatkezelési nyilatkozat
Foglalás megkezdése
Szolgáltatásaink
Nyirokmasszázs
Testmasszázs

nyirokmasszázs a leglágyabb és leghatékonyabb masszázs, kivitelezése során nagyon fontos, hogy ne sajnáljuk rá az időt. Nyomó, toló, préselő technikát alkalmazunk, amelyet nagyon lassan, finoman végzünk. Mivel a nyirokrendszer közvetlen a kötőszövet alatt helyezkedik el, ezért nem kell erősen végezni a masszázst, mert akkor már nem nyirokmasszázst kapunk. Tehát az izomszövetig nem megyünk le. A masszázs jellemzően a nyirokkeringés irányában történik és – a hagyományos gyógymasszázs tiltásával ellentétben –- a nyirokcsomókon dolgozik, lágyan masszírozza és vibrációval aktiválja azokat. A nyirokrendszeren keresztül a szövetközi folyadék elvezetésének fokozásával javítja az izmok, ízületek, a belső szervek vérellátását, méregtelenítését, megszünteti a szövetekben a fehérjepangást, és a mobilizálható ödémákat. Korunk népbetegségének a cellulitnek (narancsbőr) az egyik leghatékonyabb gyógymódja.

A kezelést megelőző 2 napban napi 2-3 liter folyadék elfogyasztása fontos, ami nem azt jelenti, hogy csak vizet kell inni, hanem a levessel, kávéval és egyéb folyadékokkal + víz,  együtt legyen meg a 2-3 liter.

A nyirokmasszázs javallatai: nyirokpangás, jóindulatú ödémák, sérülések, műtétek utáni duzzanatok, fájdalomcsillapítás, reumás megbetegedések, hegesedések, cellulit/narancsbőr, migrén, fejfájás, hajhullás, torok-, fül-, arc- és homloküreg gyulladás, felső légúti gyulladás, mellműtét utáni állapot, műtétek és besugárzások utókezelése, ekcéma, csontritkulás, sclerosis multiplex korai stádiuma, bénulások, menstruációs görcsök, puffadás, kismedencei gyulladások stb.

Ellenjavallatok: rosszindulatú daganatok, heveny gyulladások, trombózis, dekompenzált szívelégtelenség, TBC-s folyamat, súlyos asztma, szívinfarktus, terhesség, szoptatás időszaka.

Iratkozzon fel
Hírlevelünkre
| Adatkezelési nyilatkozat
Erdélyi Viktorné
véleménye
Évek óta járok ide masszázsra. Nagyon meg vagyok elégedve! Alapos, lekiismeretes munkát végeznek, magas szakmai ismeretekkel. Tiszta, hangulatos hely, ahol az ember teljes kikapcsolódást, nyugalmat, felfrissülést, gyógyulást kap. Amióta ide járok, nem érzem a fronthatást. Mindenkinek ajánlom!
Itt találsz meg bennünket